2012. szeptember 11., kedd

Gyónás

Sziasztok!
Én egy rém rapszodikus bloger vagyok, amint azt tapasztaltátok....nem mentegetőzök....és többet nem ígérgetek.
Egy időre országot, és ezzel munkakört is váltottam. Szerencsére hamarosan, vissza térek régi-új életemhez.
Azonban ez idő alatt, amíg a vendéglátásban dolgoztam, felmerült bennem a következő kérdés, gondolom többetekben is.
Hogy a fenébe?..., lehet 10-12 órás esetenként osztott műszakú, vagy talán éjszakába nyúló munka mellett, a tőlünk elvárt életmódot folytatni? Részemről: kudarcot vallottam :)
Talán, de nagyon talán, az étkezések időpontja az, amit betartottam, persze azért is, mert szedem a merckfomint, és nyilván nem akartam magammal kibabrálni, de hogy miket ettem? Meg se kérdezzétek!
A mozgásra annyi időm jutott, amíg a munkába tekertem meg vissza, persze bent végig pörögtem. Otthon a négy órás, köztes pihenőben, illetve a szabadnapjaimon, bocsássa meg nekem mindenki, valahogy nem vitt rá a lélek. Én kérek elnézést! :)
Szerencsémre a munka nem engedett hízni, és én ezt a munkát mostanra letettem, de mi a helyzet veletek többiekkel, akik vendéglátásban, egészségügyben...stb dolgoztok?
Hogyan tudjátok megoldani a mindennapokat? Tényleg érdekel, és gondolom a másokat  is, akik hasonló cipőben járnak! Írjatok, ha van ötletetek, vagy tapasztalatotok.
Köszönöm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése