2010. november 2., kedd

Démonok, Mumusok...és egyéb álllatfajták...

Ritkán szoktam a pcos miatt félni, aggódni, görcsölni, agyalni, mert azt gondolom, hogy tudom tartani magam a játékszabályokhoz... :-)
De!!! tegnap nem tudtam elaludni, és valamiért elkezdtem agyalni, parázni, mi lesz ha ez lesz vagy az, nekem a legnagyobb ellenérzésem a gyógyszerek és a művi dolgokkal szemben van amúgy is, ha csak egy kis betegségről van is szó. De ugye ebben az esetben nem is olyan kicsi annak az esélye, hogy gyógyszert kelljen szedni, ezzel még meg is barátkoznék.....azonban, ami a mesterséges megtermékenyítést illeti, és a megelőző dolgokat, hát ettől borultam úgy ki alvás helyett. Nagyon rossz volt! Persze mára rendeztem magamban ezeket a félelmeket a fájdalomtól, és a művi beavatkozások által felmerülendő mellékhatásoktól, főleg, hogy még semmi realitása nincs, mert még mielőtt ezek jönnek, vannak egyébb lehetőségeim.
Csak elkapott az amúgy rám nem jellemző depresszió....
Nehéz volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése