2010. szeptember 22., szerda

Köszönöm!!!

Csöpögős lesz, de Nekem Fontos! Továbbá ráirányítja a figyelmet, arra, hogy a környezetnek milyen meghatározó szerepe van, az akaraterőn kívül!

Sokat köszönhetek barátimnak, náhány kivételes családtagnak, akik támogatnak, és nem néznek teljesen őrültnek és elfogadják, a tényt, hogy amúgy se, de ezzel a betegséggel meg végképpen nincs szükség natív cukrok fogyasztására, mert a szervezet előállítja a nyers tápanyagokból azt a mennyiségű cukrot, amire szüksége van, egy optimális étkezés követése mellett.
Vannak, akik szóban ismernek el ezzel adnak erőt, például unokanővérem közéjük tartozik. Nagyon jó hatással van rám, és köszönöm neki, hogy véleményét nem tartotta meg magának, hanem megosztotta velem. Sokat segített, hogy erős maradjak, Köszönöm Szandra!
Barátaim közül köszönöm, hogy követtek Andi, Szilvi, Otti, mindegyíkőtök más indokból, de csináljátok, és nekem ez is rengeteget segít. Nagyon jó látni, hogy hatással vagyok rátok, és Ti, ha lehet ezálltal mégnagyobb hatást gyakoroltok én rám! Köszönöm!
Köszönöm Anya, hogy mindig segítesz, elismersz és támogatsz, jókat főzöl diétásan is, ha megyek hozzád, és hogy kicsit követsz Te is. Jó, hogy vagy!
Köszönöm Peti, hogy elfogadtál engem ilyennek, nem sürgetsz, engeded,, hogy saját utamat járjam, saját idő alatt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése