2010. október 16., szombat

Jóga rákapcs...

Szeretnék segíteni másoknak, hm... ez elég nyilvánvaló...ezért beadok egy pályázatot, a terv az, hogy ha elnyerem, akkor az összegből elvégzek egy jóga oktató tanfolyamot, és talán még belefér egy életmód tanácsadói is...és akkor indulhat a valódi hel-p-cos :-)
Na vissza jógához egy szóval rá kell kapcsolnom, amúgy is meg a fentiek miatt, a héten el is kezdtem, már hogy a ráhangolódást.A szokásos szerdai órán kívül itthon is folytattam csütörtökön egy dvd segítségével, és holnap is tervezem.
A jógát lassan kedveltem meg igazából, mert türelmetlen voltam. Mindenki áradozik így kikapcsol, úgy kikapcsol, és ebből vagy pár alkalommal ezelőttig semmit nem éreztem, de mostanában azon veszem észre magam, hogy tényleg nem gondolok másra, csak a pontos végrehajtásra, koncentrálásra, az agyam teljesen kikapcsol...néha mivel eléggé csapongó vagyok, egyszercsak azon kapom magam, hogy közben be-be jönnek gondolatok, hogy gondoljak, de el is illan ahogy jött..
Próbáld ki, de sokszor és tényleg jól fogod magad érezni, a jógában amúgy is van egy csomó női problémákra pozitívan ható gyakorlat, ne habozz!
Szurkoljatok nekem!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése